Hòstia contra el Twitter

Posted on Updated on

Des que sóc seguidor d’@angelros2011 al Twitter no guanyo per sorpreses.
Tafanejant vaig veure que descrivia el seu compte com “Twitter de suport al candidat a l’alcaldia i Alcalde de Lleida Àngel Ros”. Mosca al nas: “de suport???”. Twitter és compartir, opinar, comunicar, dir, pair crítiques,… però mai se m’hauria acudit definir el meu compte com “Twitter de suport a mi mateix”. Per sort, a Twitter les coses se solen posar a lloc aviat, i el missatge enviat comentant la jugada va derivar en l’eliminació de la paraula “suport”. Això de “donar suport” deixe’m-ho per als cartells electorals. (Posats a ser quisquillosos, un missatge de resposta de l’estil “ho canviem perquè teniu raó” hauria estat molt en sintonia amb el model comunicatiu de transparència instaurat a les xarxes socials). Hauria estat molt més encertat que el missatge críptic que em va arribar del compte del senyor Ros:

Cert, pero es que el meu és un twitter on tant jo com els membres del meu equip de campanya escriuen. D’aqui el “suport”

La segona perla que del compte del batlle la trobem ahir mateix, quan el sr. Ros (o el que li gestioni amb encert dubtós el seu compte a twitter) escriu:

Benvingut @LLMPerez a l’ampli i interessant món del Twitter. #Reus, com #Lleida, present a les xarxes socials de la mà del seu alcalde

Immediatament, indignació d’uns quants twitters. Un tal Ernest Benach (per si no us sona, té prop de 9.000 seguidors i el considero tot un exemple de com s’habita en una xarxa social sent polític) li respon:

Perdó????? A twitter Reus ja fa molt de temps que hi és, i, per sort, de la mà de molts ciutadans. Aquest és el seu valor!
Jo hi afegiria “Lleida també fa dies que hi està representada al Twitter, molt abans que vostè hi aterrés, el passat 3 de novembre” (segons veig, aleshores va fer la primera piulada).

Compte, polítics i assessors, que passejar-se per les xarxes socials sense entendre paraules com “compartir” o “participar” pot ser tant perillós com posar un cec, coix i sord en primera fila dels compradors abans d’entrar al Cortinglés el primer dia de rebaixes.

3 thoughts on “Hòstia contra el Twitter

    Pere Marti said:
    24 Febrer 2011 a les 18:49

    Si si, és el que et voliar dir… que no sé si m’és igual o no… no sé si entenc el que sense el qui, però ja és un problema meu.

    Si em vols conèixer tens els enllaços corresponents, ja és cosa teva. Però jo no tinc aquesta possibilitat o això m’ha semblat.

    Salut

    Pere Marti said:
    24 Febrer 2011 a les 17:28

    Vaja… tot anava i de sobte una metàfora… “tant perillós com posar un cec, coix i sord en primera fila dels compradors abans d’entrar al Cortinglés el primer dia de rebaixes.”

    Sé el que vols dir i tens raó, però és ben desafortunat el comentari.

    Està molt bé el teu bloc però em té mosca que no sé qui ets… potser és igual.

    Una abraçada

      oscar said:
      24 Febrer 2011 a les 17:59

      gràcies pels comentaris Pere. Si et serveix de consol, jo tampoc sé qui ets (vaja, que no et coneixo), però això m’es ben igual😉 m’interessa més el QUÈ que el QUI. Una abraçada!!

Deixa un comentari

