Àngel Ros bipolar

Posted on

Senyor Ros, no em feliciti. Li ho vaig demanar al 2011, també l’any passat i continuaré insistint fins que deixi de fer-ho. Em sembla un despropòsit que, amb les necessitats socials que ofeguen cada dia a més famílies, tingui la gosadia de gastar-se el que es gasta en enviaments com el que m’ha arribat, un any més.

Ros em felicita

 

Creu que em puc sentir pròxim a algú que em felicita per una onomàstica que no celebro (ho sento, soc agnòstic) amb una falsa firma impresa, el mateix text cada any i, per reblar el clau, en una tramesa pagada per jo mateix (i per la resta de contribuents d’aquesta ciutat)???

Li he de confessar que, quan he obert la bústia, he tingut la sensació de trobar-me l’alcalde fins a la sopa. Perquè, una estona abans, consultant el web de la Paeria, també me l’havia trobat. No se si deu haver-hi un altre ajuntament al món que pugui vanagloriar-se de tenir en portada la imatge del batlle per triplicat. Enhorabona pel rècord. Mirant el web, i mirant el butlletí ‘Notícies Paeria’ penso que si la presència fotogràfica donés vots, crec que tindria la majoria absoluta altre cop assegurada. I vés que no sumés tots els vots possibles.

crida PAH

Creu que pot tenir un bri de caliu aquest tipus de felicitació quan la dirigeix a un ciutadà a qui vostè mateix va titllar de fonamentalista en una carta al director que va enviar a diferents mitjans el dimecres 9 de gener. Em vaig guanyar aquest apelatiu del ‘meu’ alcalde pel fet que, en una carta anterior, havia gosat demanar que el rei negre de la cavalcada no fos un Baltasar destenyit?

Li suggereixo dos solucions possibles: aprofitant la multiplicitat d’ingressos que li pressuposo a la seua multiplicitat de càrrecs, per què no paga de la seua butxaca el que costen els enviaments de felicitacions? Siguin sants, aniversaris, bodes o divorcis. O, encara millor (moment demagògic i fins i tot fonamentalista) per què no destina aquests diners a alguna de les moltes entitats que, malgrat les dificultats (sovint en forma d’obstacles des de l’administració) treballen cada dia per intentar que el drama social sigui una mica menor. Si no sap quina triar li suggereixo modestament la que avui mateix feia la PAH Lleida

crida PAHÉs clar que potser el seu equip de govern no se sent massa pròxim a la PAH… Corregeixim si m’equivoco, però ahir em va semblar llegir en boca de la seua primera tinent d’alcalde, com a argument per demostrar que la PAH no vol dialogar, que la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca havia faltat a tres reunions. Crec que ho sap, però, per si de cas, li ho recordo: una d’aquestes trobades es va suspendre perquè la persona de la PAH que hi havia d’assistir estava a l’enterrament d’un familiar pròxim. Una cerimònia on, per cert, vostè, senyor Ros també hi era present.

Deixa un comentari

